Cumpărătorul are dreptul de a se dezabona de la serviciul la care s-a abonat oricând și din orice motiv.

Plățile recurente vor fi încetate de îndată ce cumpărătorul completează procedura de dezabonare din contul său, moment din care nu se vor mai livra produse aferente abonamentului respectiv.

Un abonament anulat poate fi reluat oricând de către cumpărător.

În cazul în care cumpărătorul a ales să plătească în avans un abonament pe mai multe luni pentru a beneficia de oferte speciale de preț și/ sau alte beneficii, abonamentul poate fi anulat înainte de termen, însă suma plătită în avans nu poate fi recuperată.

Produsele din categoria "Comestibile" (cafea și alte produse comestibile puse la vânzare) nu pot fi returnate odata ce au fost achiziționate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

In cazul in care apare orice fel de nelămurire sau problemă legată de un bun primit de către cumpărător în urma livrării, nu ezitați să ne contactați la hello@xpresscups.ro

În caz că întâmpinați orice fel de neplăceri sau observați probleme cu produsele primite, vom face tot posibilul să vă soluționam cazul în timp util.

Satisfacția deplină a cumpărătorilor este mereu o prioritate pentru noi. Vă stăm la dispoziție și vom face tot posibilul să soluționăm orice fel de problemă sau nemultumire întâmpinată în urma oricărei comenzi.

Politică de retur pentru produse din categoria Fashion și Mărfuri:

Produsele de tip fashion sau mărfuri pot fi returnate în termen de 14 zile de la livrarea acestora în următoarele condiții:

  • Produsele de tip "mărfuri" pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Produsele de tip "fashion" trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi.
  • Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.